23.4.2008

Ekat purjehduspäivät jo takana

Ekat treenit oli maanantaina ja mä olin kipparina: ehkä kaks kertaa törmäsin siihen, että jäykästä jalasta oli haittaa! Ihanaa, ettei sen enempää.

Tiistaina olin sitten Pointin gastina ja heti tilanne tuli eteen paljon useammin. Lisäks olin aivan arka menemään etukannelle, joten vaikka Saila oli ensin ajatellut mut keulagastiksi, niin mä sanoin, että ennen kesäkuuta en mee keulaan. Olin sitten keulassa kryssillä (eli lähinnä vain vaihtamassa puolta) ja genoassa lenssillä, joten mulla oli aika löysä duuni. Ihan hyvä niin.

MUTTA voi että oli ihanaa olla taas merellä ja treenata. Kyllä purjehtiminen on mahtavaa. Eikä siellä tosiaan tullut yhtään kylmä, vaikka kaikki muut sitä aina luulee. Miks sitä kylmä tulis, kun on pitkät aluskerrastot alla ja koko ajan tekee jotain...

Ei kommentteja: